spinning

AKTIV TRENING

I de orda tenker jeg det ligger mye mere enn en fjelltur.
For meg betyr aktiv trening alt som foregĂĽr ved et treningssenter og ellers jogging ute og inne, pluss styrketrening.

Mine fjellturer og andre turer er mere slik annen trening  hehehehe
Mere avslappet og naturnytelse, men som ogsĂĽ gĂĽr pĂĽ styrke og utholdenhet og kondis.
Men man fĂĽr helt annen trening og resultater ved et treningssenter.

SĂĽ, jeg er tilbake pĂĽ Aktiv treningssenter.

Spinning!

Jeg har savnet det i 1,5 år nå, og endelig turte jeg satse på at ryggen holder…………
Selv om det ikke er noen garanti for det.
Spinning er godt for hele kroppen.

Så, da fant jeg frem mine gamle spinningsko og selvfølgelig måtte jeg ha NYE spinningsko 🙂


Skoa til venstre er gamle og til høgre er NYE  😀
Motivasjon i noe nytt da 🙂

Jepp – klar for avgang!
FØrste time pü 1,5 ür og jeg kjenner jeg gru-gleder meg.

Men det gjekk superbra.

Første timen var i går – og fikk ikke lagt ut dette pga jeg tok meg en ekstra nattevakt i natt 🙂

Men glad og fornøyd over en svett time med god spinning.


Det er dette jeg trenger.
Noen som forteller meg hva jeg skal gjøre – og jeg selv utfordrer meg – under timen – med motstand, utholdenhet og hurtighet.

HERLIG!

 

 

 

 

 

#spinning #aktivtrening #motivasjon #treningsglede

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg