NERLANDSHORNET
OG
STOREVARDEN
I GODT LAG MED
LAILA SCHULHUS
OG
HUNDEN LEIA
NĂĽr en har besøk fra Aurskog og veret tilsier fjelltur â og den ble pĂĽ hele 8,5 kilometer đ
Det er ikke verst det!
Jeg gjekk jo den turen i gĂĽr â men tar jo gjerne turen igjen i dag vettu, nĂĽr Laila ville gĂĽ turen đ
Og oppover det gĂĽr!!
Hihihi #selfie
Pause đ
Mmmmmm
SĂĽ er vi klare for turen videre mot Nerlandshornet.
Det blĂĽĂĽĂĽĂĽĂĽĂĽĂĽser â med kvalsvika i bakgrunnen đ
SĂĽ er vi framme ved Nerlandshornet.
weeeeee
Vi fĂĽr nĂĽ skrevet oss i boka da â selv om det blĂĽĂĽĂĽĂĽser en god del đ
Dokumentasjon đ
#panorama  med #Runde og #Remøy i siktet.
Â
SĂĽ har vi gĂĽtt videre mot Storevarden.
Og det blĂĽĂĽĂĽĂĽĂĽĂĽser
Godt med varme klĂŚr.
Veldig fornøyd med min #anorakk #twentyfour #finse
Fornøyd ja đ
SĂĽ er vi pĂĽ vegen ned igjen mot kvalsvika.
Vakkert rett og slett!
Med utsikt mot Muletua ytterst mot havet.
#hundenLeia
SĂĽ er vi ved #favorittplassen min.
#rosa
Glatte steiner nedover stien etter mye regn men etter hvert kommer vi oss helt ned og hjem.
Hjemme venter Bacalao â som har blitt laget pĂĽ forhĂĽnd đ
Kjekt med besøk fra østlandet <3
Â
Â
Â
Â
#fjelltur #shetlandsheepdog #turglede #natur #fotografering #natur
























en nydelig tur,aldrig er vel fjellet sü vakkert som nü om høsten :=) vakkert rett og slett,kjekt med besøk ogsü da
Du er sĂĽ flink til ĂĽ gĂĽ pĂĽ turer! Jeg digger det! đ
SĂĽ flinke dere er, og sĂĽ koselig med besøk. Det sĂĽ ut som om dere koste dere til tross for vind og mangel pĂĽ sol đ
SĂĽ herlige bilder! Farger og høst! Nydelig……<3
SĂĽ flott tur! Og du er jammen sprek som orker det 2 dager pĂĽ rad đ
Takk for en fin tur og dere to sĂĽ jo spreke ut.
Ă ĂĽĂĽ sĂĽ herlig bilder! og det blĂĽste godt ser jeg…..Nyyydelige bilder! Har sĂĽ lyst pĂĽ en tur i ditt rike! Det SKAL jeg klare ĂĽ fĂĽ til en dag…en dag…;-) Ha en god ny dag!
fruensvilje.blogg .no: ja det er koselig med besøk og at vi kunne ta en tur i fjellet đ
Stine Tjernsli Jensen: Tusen takk <3 !!!!
Fru Emmel: Ja en herlig tur var det đ Tusen takk!
Margrethe: Ja nĂĽ er det pĂĽ det vakreste ute <3 Tusen takk!
HeidiElise: hehehe tusen takk!! Men vi gjekk ikke like langt denne gangen đ
Siv Svanem: Glad du likte den, Siv đ Ja vi var spreke vi!! đ
Toini: Du er hjertelig velkommen, Toini đ Tusen takk!!