kilometer

NERLANDSHORNET
OG
STOREVARDEN

I GODT LAG MED
LAILA SCHULHUS
OG
HUNDEN LEIA

Når en har besøk fra Aurskog og veret tilsier fjelltur – og den ble på hele 8,5 kilometer 🙂
Det er ikke verst det!

Jeg gjekk jo den turen i går – men tar jo gjerne turen igjen i dag vettu, når Laila ville gå turen 🙂


Og oppover det gĂĽr!!


Hihihi  #selfie


Pause 🙂


Mmmmmm


SĂĽ er vi klare for turen videre mot Nerlandshornet.


Det blåååååååser – med kvalsvika i bakgrunnen 🙂


SĂĽ er vi framme ved Nerlandshornet.


weeeeee


Vi får nå skrevet oss i boka da – selv om det blååååser en god del 🙂


Dokumentasjon 🙂


#panorama    med #Runde og #Remøy i siktet.
 



SĂĽ har vi gĂĽtt videre mot Storevarden.


Og det blĂĽĂĽĂĽĂĽĂĽĂĽser

Godt med varme klĂŚr.
Veldig fornøyd med min #anorakk #twentyfour  #finse


Fornøyd ja 🙂


SĂĽ er vi pĂĽ vegen ned igjen mot kvalsvika.


Vakkert rett og slett!
Med utsikt mot Muletua ytterst mot havet.


#hundenLeia


SĂĽ er vi ved #favorittplassen min.
#rosa

Glatte steiner nedover stien etter mye regn men etter hvert kommer vi oss helt ned og hjem.

Hjemme venter Bacalao – som har blitt laget på forhånd 🙂

Kjekt med besøk fra østlandet <3

 

 

 

 

#fjelltur #shetlandsheepdog #turglede #natur #fotografering #natur

14 kommentarer

Siste innlegg