dagene gĂĽr i ett

Hei!
Føler det gür litt i ett for tiden.
Treninger, fysio, øving, møter………..
Og opp i alt skal hund og menneske gå turer for å lufte hode og kropp og hunden skal gjøre sitt – og det skal nytes.

Det er mye for tiden, men etter hvert roer det seg.

Og bildene i dette innlegget er fra i gĂĽr.

Morgenturen i går – og uten regnbukse var jeg våt før jeg stakk hodet ut av dørene nesten.
Ogsü tenker jeg; 
ER DET NÅ JEG SKAL ROPE UT MIN FRUSTRASJON OVER DETTE VÆRET?
Nei…..
For det forsvinner ikke allikevel.
Så jeg går på – jeg og hunden.


Skitt på………..
Det tørker…..

Og nĂĽr man ikke lar frustrasjonen ta over, ser man det vakre rundt seg.
Og jeg tenker enda en gang; jeg er ikke vĂŚrsyk!
Jippi!


Joda, våt hund og vått menneske………….


Dråper er så fint –
og drĂĽper er det mange som liker
– og er det noen som tar flotte dråpebilder,
ja,
så er det Toini – om du titter innom bloggen
DVERGPINSCHEREIMITTHJERTE
 

 

 

 

 

Ønsker dere alle en flott torsdag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#vÌrsyk #regnregnogatterregn #hundogmenneske #regndrüper #drüper #fotografering #drüpebilder #hundenLeia #høstellervinter #kaldtute #foto

16 kommentarer
    1. Ja jeg skjønner at du har mye pĂĽ gang nĂĽ…det har gudskjelov ikke jeg….Jeg kjenner at jeg stresser med hode med engang jeg har mye gjøremĂĽl…SĂĽ flotte bilder! og nyyydelige drĂĽpebilder! sĂŚrlig det siste….wow! Tusen takk for gode ord og linken til meg…sĂĽ koselig….Ha en god ny dag!

    2. Flotte bilder. 🙂 Og litt kjipt vĂŚr. Men vi tørker jo, som du sier, verre med bikkja. VĂĽr tørker ikke før det er gĂĽtt et par dager, og da kan du jo tenke deg hvordan det er pĂĽ denne ĂĽrstiden… Han er jo konstant blaut! Ha en fin dag.

    3. Enkelte uker er alt samlet pĂĽ en gang, og man skulle ha utvidet uken med 24 timer ekstra.
      Så kjempefine bilder, og dråpebilene dine var kjempefine 🙂 Moro at du også prøver deg med det.
      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Ja jeg har en anelse om dagene dine 🙂 Det kan bli heftig og hektisk når det drar seg til 🙂 Men håper det går bra 🙂 Imponerende vakre bilder enda du har det søkke travelt, er søkke blaut, men har en søkke tålmodig Leia med deg 😀 flotte dere.. lykke til med utfordringer 🙂 <3

    5. dedicat: TUSEN TAKK snille du 😀 hehehe ja ut mĂĽ jeg og hunden – pĂĽ tur – og finne flotte motiver ĂĽ legge ut her pĂĽ bloggen heheheheh ja jeg kjenner det nĂĽ at det skal bli godt ĂĽ bli ferdige med denne helgen………. og da er det KOR-CUP helgen etterpĂĽ i Ålesund 🙂 Men da kan vi jo stoffet som vi skal framføre pga konserten :_D

    6. Toril sin hverdag med musikken: Jeg liker ĂĽ ta drĂĽpebilder – men det er ikke sĂĽ ofte jeg legger ut av det eller ikke sĂĽ ofte jeg tar heller – selv om det regner mye her pĂĽ disse kanter 😀 Tusen takk!!!

    7. Marit: Herlighet……… ja den hunden tørker ikke pĂĽ en blunk, Marit 😀 !!! Jeg ser dere pĂĽ instagram – masse herlige bilder du har <3 Leia tørker relativt fort hun, men mĂĽ gĂĽ over med et hĂĽndkle nĂĽr vi kommer inn igjen da 😀 Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg