dagen derpÄ


SĂžndag,
og vĂ„kner til samme tid som vanlig, bare at klokka er en time tidligere enn i gĂ„r
..
Ja, for egentlig er klokka 0800 – men sĂ„ er klokka skrudd tilbake – og jeg stĂ„r opp klokka 0700.

Til en strÄlende morgen.
Dagen derpÄ.
Totalt tom i hodet etter en “begivenhetsrik kvelden fĂžr”, med #jubileumskonsert pĂ„ Thon hotell FosnavĂ„g.
Ganske utslitt men med en god fĂžlelse og ei glede av Ă„ vĂŠre med i dette flotte koret som #cervixvocales er.
Stolt av oss damene og dirigenten vÄr, Granden-Berg!

Og dagen i gÄr startet ogsÄ med strÄlende morgensol og hund og menneske mÄtte ut pÄ tur.
Med “Diamonds” pĂ„ Ăžrene gjekk vi til Mulevika og fortsatte i bygda til Moloen og deretter hjem.
Jeg mĂ„tte pugge litt mere tekst, selv om jeg fĂžlte at nĂ„ klarer jeg ikke fĂ„ inn mere i hodet 🙂
Det var fullt!

LØRDAGEN SÅ SLIK UT FOR MEG:


Det er kaldt ute og mĂ„nen er langt der ute – og sola begynner lyse opp over Muletua og etter hvert resten av bygda.


Mulevika – og det meste av sand er forsvunnet.
Men, det kan ogsÄ komme inn en del igjen FØR neste sommer.
Det har med vĂšr og vind Ă„ gjĂžre 🙂


#fotsporistein  ??


Den store steinen sitter vi ved og soler oss og alt annet er dekket av sand om det er en bra sommer med mye sand 🙂 SĂ„ det er litt rart Ă„ gĂ„ her pĂ„ stein som en kanskje ikke har trĂ„kket pĂ„ fĂžr 🙂


#Mulevika og flott lys og utsikt i havet.

Jeg er i siget og vil ikke inn i det fine veret.
Vi skal ikke mĂžte fĂžr klokka 13.30 pĂ„ hotellet – sĂ„ jeg vandrer videre mot bygda, og musikken pĂ„ Ăžrene

..


Vi gÄr mot moloen.


#bÄterpÄland


#moloen i kvalsvika


#fotomodellen #hundenLeia  med #golleneset fyr i ryggen og #runde i front


#shetlandsheepdog


#kvalsvika
#bygda
#fjellet


#morgentur med nesten #titusenskritt er ikke vérst 🙂

SĂ„ er det resten av dagen, med nerver og alt som fĂžlger med en konsert 🙂

#glitterogstas


Ferdig pakket og drar til Thon Hotell FosnavÄg.


#detaljer ogsĂ„ pĂ„ ei bukse 🙂

Vi er klare ferdige og GÅ!


NervÞs sÄ det holder






.

Jeg er i gruppe med 5 andre og sang SUMMERTIME.
Gjekk veldig bra <3

Det var ikke fullt hus – men, de som kom fikk en flott stund etter hva jeg har hþrt 🙂
Vi fikk til det meste og ekstranummer blei det ogsĂ„ 🙂
Veldig godt Ă„ fĂ„ positive tilbakemeldinger nĂ„r man har Ăžvd og Ăžvd til en slik konsert 🙂


Ferdig!
Og fĂžler meg fjernstyrt i hodet.

Rett til #Madelynn og spise middag!

Og dette var det vi fikk servert, selv om jeg ikke husker halvparten av det som blei presentert av Belinda – menyen – sĂ„ var det nyyyyydelig mat og dessert 🙂

Dette var dagen i gĂ„r – og jeg er uthvilt og klar for dagen i dag.

God sĂžndag til deg !!

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg