vind i hÄret


Vel hjemme etter en helg med mye sang og musikk, sosialt samvére og god mat og drikke pluss dans 😀

Da mÄ bare hund og menneske pÄ fjellet en tur.

Det blÄser godt men tur blir det, og denne sÞndag formiddag tar vi turen til 

OKLA
og
GOLLENESET FYR


Det blĂ„ser ganske godt, men jeg traff andre i fjellet ogsĂ„, og da er det mere ok Ă„ gĂ„ – og man tror ikke man er helt gal som gĂ„r ut i kraftig vind 😀


SÄ er vi pÄ veien ned fra Okla mot GOlleneset fyr.


Her ser vi en person som er pÄ veien OPP fra Golleneset fyr.
Da tenker jeg det er OK Ă„ gĂ„ NED der ogsĂ„ 😀


Det var veldig tung sjĂž og bĂžlgene vare veltet innover mot fyret.
To personer vinket til meg da jeg kom nedover fjellet der, og det var 
Beate og Kate som var pÄ tur til Golleneset.
OgsĂ„ kom mi kusine, Janne, og jeg tok selfĂžlgelig en #selfie av oss alle fire 😀

En herlig tur pĂ„ en fin sĂžndag med masse vind i seg 🙂

 

 

 

#fjelltur #okla #gollenesetfyr #hundenLeia #turvenn #shetlandsheepdog #hundogmenneske #fjellet #natur #fotografering #foto #hobbyfotograf

24 kommentarer

Siste innlegg