roe ned

I gĂĽr,
det var en nydelig dag, med varme vinder.

Formiddagen med

Og tur i bygda

Ettermiddagen med

og tur for ü kaste litt freesbee 

SĂĽ mĂĽ man bare roe ned.

Ikke spinning, ikke styrketrening, ingeting.
Det er slik jeg føler det.
Ingenting.

Men, jeg er jo i bevegelse – og går turer.
Bare det at formen ikke er bra.
Og det er i seg selv litt surt.
For jeg vil ikke vĂŚre pĂĽ dette stadiet.

Der  hofter, rygg, nakke og skuldre hører til et annet sted enn PÅ meg.
Funker liksom ikke.

Jaja, roe ned og ta det forsiktig.

Jeg hadde egentlig meldt meg pü spinning tre ganger den siste uken, men mütte ogsü avbestille timene, da jeg innsü jeg ikke kunne klare gjennomføre de.
Surt rett og slett.

Føler at det ikke er jeg som bestemmer over kroppen akkuat nü.

Men det er jo det – det er jeg som bestemmer hvordan det skal være for at smertene ikke skal bli for sterke.

Ett skritt om gangen……….
Så bedrer det seg etter hvert 🙂

Ønsker dere alle en god søndag!

 

 

 

#revmatisme #smerter #kropp #smertelindring #dagen #utĂĽtur #foto
 

23 kommentarer

Siste innlegg