Et nytt prosjekt er i boks,
og har blitt pakket inn som julegave đ
Og dette er yndlingsfargerÂ
til personen som fĂĽr genseren.
HĂĽper bar den passer !
Til meg satt den som et skudd og var for kort i ermene  hehehe
selv om jeg likte den supergodt og selv kunne tenkt meg ĂĽ ha den.
Mütte jo prøve den pü etter den var ferdigdampet, for ü se hvordan den er pü.
SĂĽ nĂĽr den er for liten til meg, tenker jeg den passer til mottakeren.
Â
Â
Â
#strikk #farger #handarbeid #strikkedilla #strikkergøy #gøyüstrikke #genserigave #hjemmelaget #søndag
14 kommentarer





SĂĽ utrolig lekker. Den likte jeg đ
Den var kjempefin đ FĂĽr satse pĂĽ den passer mottaker ja.. <3<3
Ă ĂĽĂĽ den var lekker! SĂĽ fin!! du er jammen flink..og heldig er den som fĂĽr denne!
SĂĽ fin đ Personen blir nok glad đ
Utrolig nydelig genser. Helt skjønn.
den var superfin og jeg mĂĽ si du strikker fort du ogsĂĽ :=) en helt herlige julegave ĂĽ fĂĽ dette ja :=)
Flinke du đ Fin var den virkelig đ
dedicat: Takk og takk!
fruensvilje.blogg .no: Ja jeg hĂĽper hun blir bĂĽde overrasket og glad for denne đ
solliv: Tusen takk!
frodith: Tusen takk! Ja hĂĽper det đ
Toini: Tusen takk đ Ja hĂĽper hun kommer til ĂĽ like den đ
annebe: Ja satser pĂĽ det! Tusen takk!
deveny: Glad du likte den đ Tusen takk!