2. pÄskedag..

 

MANDAG

siste dagen i pĂ„ska – og sola skinner fra blĂ„ himmel 🙂

Jeg har pÄdratt meg en forkjÞlelse..
Fra halsen og opp forelĂžpig..
SĂ„ fĂ„r vi se 😀

Det kan jo sige nedover mot tĂŠrne etter hvert 🙃đŸ€Ș

Fuglane kvitre sÄ vakkert pÄ utsiden av huset, og inne ligger stillheten sÄ nydelig.
Bare meg, hunden og stillheten inn morgenene.
Nydelig.

Koser meg og leser blogger.
Oppdatere meg liksom.
Og innser at jeg ikke har rukket mer enn EN pÄskequiz fra BUNNY

Var innom og las pÄ de han har hatt, og tenkte svare selv om fristen var ute, ja liksom bare skrive en kommentar
 men det gikk ikke.
Kanskje var de lÄst for nye svar?

Leia ligger og lytter og venter pĂ„ at C skal stĂ„ opp đŸ˜…đŸ¶đŸ•â€

Men etter hvert vÄkner huset til, og vi fÄr se hva dagen bringer med seg.
Det som er helt sikkert, er at det blir en tur av noe slag 😀

Vi har prÞvd Ä fÄ med pÄskekrim pÄ TV men det har vi ikke fÄtt til.
Da ligger de der og venter til en annen anledning 😀

 

FLØ

Og #rosa frisbee er med 🐕

Her stÄr den og er ikke nÞdvendig lenger


 

Elver og fosser er fantastisk 💙

To trér som har omfavnet hverandre 💛

Å klemme et tre ❀

Jeg elsker trĂŠr đŸ€ŽđŸ’š

 

SĂ„ var #kusymra her 😊

 

Mann i rþr


Å avslutte pĂ„ska med heimelaga rullekake og heimelaga karamellsaus pluss andre fristelser, er bare lekkert đŸ€©

#2pÄskedag #mandag

10 kommentarer
    1. Kjenner igjen fuglekvitteret og den gode stillheta inne. HĂ„per forkjĂžlelsen din forsvinner opp, ut og bort fra hodet. Fine bilder, spesielt “mann i rĂžr” og “trĂŠr som omfavner”…jeg er ogsĂ„ veldig glad i trĂŠr <3.

    2. Ja, stenger kommentarfeltet midnatt, lettere sĂ„nn, mer jobb med dette enn en skulle tro. Fine bilder og god bedring til deg, men vet du.. dagens tre pĂ„skeinnlegg er enda Ă„pen til midnatt
 😜

      1. 😀 Ja du har lagt mye jobb i dette, og at det ER mye jobb, tviler jeg ikke pĂ„. Fantastiske quizzer og pĂ„skenĂžtter og premier!

        God ny dag og uke til deg 🙂

    3. Du verden for et bildegalleri, som snek seg frem fra morgen stillheten pĂ„ tampen av pĂ„ska. đŸ€— vakkert, sender godbedrings tanker vest. đŸ€— Klem

      1. Tusen takk for det 😀 Ja nĂ„ var det min tur til Ă„ kjenne pĂ„ denne forkjĂžlinga… Men hĂ„per den gĂ„r fort over 🙂 klem

      1. Tusen takk! Ja vi fĂ„r holde oss litt innendĂžrs… men jeg mĂ„ nĂ„ ut og lufte hund uansett – og krysser fingre for at bĂ„de allergi og forkjĂžling gĂ„r over raskt 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg