60 mil

NĂ„r jeg skal kjĂžre 60 mil!

Da er det greit at bilen “funker”, ikke sant?

🙂

Jeg er avhengig av at alt er i orden – og det er sikkert du ogsĂ„ 🙂

SÄÄÄÄ  ..

Spotify pĂ„ med favorittsanger  – passert Stryn pĂ„ vei mot Oslo, og ligger bak en buss.

SĂ„ hĂžres rare lyder.

Ned med vinduet

.

Er det min bil?

Er det bremsene?

Er det bussen som lager lyd???

Av  med musikken og stille i bilen.

40 mil igjen, og det forblir stille i bilen.

For, jeg MÅ hþre om det kommer ulyder fra bilen – tenk om noe er galt
.

Men, parkerte pÄ Aurskog og alt var like helt og fint og ingen ulyder!

Men, det mĂ„tte vĂŠre stille i bilen 😀

 

 

Hehehhehehehe   ja jeg er helt psyko pÄ slike ting.
Kontrollfreak!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg