7. desember..

Årets julekalender

 

Norske julesanger

Og i luke nr. 7 finner du denne sangen

 

 

Jeg er så glad hver julekveld

 

 

Jeg er så glad hver julekveldFor da ble Jesus fødtDa lyste stjernen som en solOg engler sang så søtt
Det lille barn i BetlehemHan var en konge storSom kom fra himlens høye slottNed til vår arme jord
Nå bor han høyt i himmerikHan er Guds egen sønnMen husker alltid på de småOg hører deres bønn
Jeg er så glad hver julekveldDa synger vi hans prisDa åpner han for alle småSitt søte paradis
Da tenner moder alle lysSå ingen krok er mørkHun sier stjernen lyste såI hele verdens ørk
Hun sier at den lyser ennOg slukkes aldri utOg hvis den skinner på min veiDa kommer jeg til Gud
Hun sier at de engler småDe synger og i dagOm fred og fryd på jorderikOg om Guds velbehag
Å gid jeg kunne synge såDa ble visst Jesus gladFor jeg jo også ble Guds barnEngang i dåpens bad

Jeg holder av vår julekveldOg av den Herre KristOg at han elsker meg igjenDet vet jeg ganske visst

 

God adventstid !

#advent

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg