70 tallet?

SPEEDBALL

Hadde du ein slik?

I ei periode var denne berre så morosam å styre med – hugsar ikkje om eg ønska meg ein slik eller om eg berre fekk den ein dag

Vi stod i den lange gangen vår heime, i kvar vår ende, og kula susa fram og tilbake –
eller ute 😀

Var det slik at krava ikkje var så store for kva moroheiter ein bedreiv ?
Vi var uansett i fysisk aktivitet – og denne var artig i lang tid

 

“Greate balls of fire…”

 

 

I går prøvde eg og C oss på den – då eg fant den i ei blomsterkrukke eg hadde tatt med i flyttelasset frå huset mitt
Mange knutar på tråden var der – småvaser – og når alt var nøsta opp, var vi i gang
Så ivrige at eine håndtaket brast!

Men kula suste!

Nå har broren til C ein slik plast-printer som kan printe ut nye håndtak – så det skal vi få gjort ved anledning!

 

GREATE BALL`S OF FIRE!

 

#huskerdu

9 kommentarer

Siste innlegg