1 mars

 

Velkommen mars!

Og vÚr-utsiktene ser strÄlende ut, for Ä si det pÄ den mÄten
Hele neste uke blir vĂ„rdager – og jeg surrer med planer i hodet
Styre med jord og potter og frþ og

Ja, man blir gira nĂ„r plussgradene siger pĂ„ 😀
Det er alltid morsomt Ă„ komme seg ut i hagen
Jeg er veldig glad i hage og alt som spirer og gror der

Jeg er ogsÄ umÄtelig glad i trening!
Og mars blir intet unntak
Selv om det blir fine dager – er trening viktig
Selv om jeg blir litt for mye ivrig til tider – og kjenner det dagen derpĂ„ – er styrke viktig for kroppen
SÄ den biten fortsetter pÄ Aktiv treningssenter


SĂ„ kommer turer i vĂ„r natur – de stopper ikke heller
Og hvorfor skal det stoppe?
Naturen altsÄ!!
Bare elsker fjell og fjĂžre!
Norge er vakkert 🙂

Ulsteinvik havn i dag

 

Fredagsbadet ved Osnessanden er i boks 🌊🏊🙏 Kommer til Ă„ fortsette med bading ogsĂ„ 😁

Herlig đŸ€žâ€â™€ïž

Det var 8 grader i sjĂžen đŸ©”

Dagen gÄr sin gang i mildt vÄr-vÚr. Opplett og overskya
Sitter og nyter en god kopp kaffe og ser pÄ bildet av mine trofaste turvenn som ikke er her lenger
Savner henne akkurat nÄ

Hunden Leia

 

Lag dagen fin der du er
og
stĂ„ deg vel đŸŒ»

 

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk! Kos deg i helga du ogsĂ„! Vi skal faktisk pĂ„ en “tribute” til Dire Strates i kveld. Blir spennende om det er bra greier 😀

    1. Nydelige bilder av dagen din! Klart det klĂžr i gartner-fingrene nĂ„…..! 🙂 jeg koooooser meg med mine spirer! Nyt helga, Mette! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg