Ä sÄ de bitte smÄ frÞa


Jeg har sÄdd tomatfrÞ!

Det blir spennende Ä fÞlge med pÄ.

Og hvordan gĂ„r det med min eneste lille spire av blodbeger-frĂž som har dukket opp og viser litt styrke? Dessverre klarte den seg ikke 🙄

Har klipt ned fjorĂ„rets- og krysser fingre for at det kan komme noe smĂ„tt av spirer der 😊

 

Men tomatfrĂž spirer!

sterk stilk – og den lille der du ser hodet pĂ„ – den klarte seg ogsĂ„!

SÄ nÄ har jeg tomat-spirer og paprika-spirer!

Det fĂžlger med en del smĂ„fluer her og der
 det er sĂ„ irriterende
 fĂžler at de kommer fra plante-jorda jeg har kjĂžpt
 men det gĂ„r seg vel til nĂ„r jeg fĂ„r flyttet de ut i vinterhagen etter hvert – om en mĂ„neds tid eller sÄ 

De paprika-spirene var ikke enkle
 den ene som stakk seg frem
 den druknet rett og slett
Kommer det frem mer???
Venter i spenning – for tok de siste frĂžene og sĂ„dde ogsÄ 

2 kommentarer
    1. Ser ut som det blir tomater hos dere og det er bra. Kjekt nÄr du kan sette de ut i vinterhagen.
      Disse fluene ja…De kan du kverke…Sett en skĂ„l med blanding av eddik og Zalo i nĂŠrheten, da drukner dem.
      Fluene elsker lukta av eddik, men Zalo er seig og da greier de ikke karre seg opp av denne blandingen..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg