aaaatsjoooo

 

Forkjøling er det eg taklar minst av alt trur eg
Ja, forutan om spysjuka då
Baseluskar som fyk over alt
Den hostinga og nysinga ut i romet
Og eg nærmast sèr bakteriane fyk rundt meg
Eg er svært dårlig og lite tålmodig, når det gjeld tett nase og surklande bryst og sår hals
Feberen som herjar og svetten som silar
Men aller værst er bakteriane som fyk vilt rundt
Eg takler det ikkje!

 

Er livredd for å få smitta
Vil helst ikkje ta i den som har det
Helst ikkje være i same rom
Ja som forhenverande helsepersonell føler eg meg veldig profesjonell i augneblinken…
Men slik er det
Aaaatsjoooo!
Ikkje kom for nært!

 

Ei anna sak er det om EG får det…
Ja då har eg det då…og har full kontroll..
Men enn så lenge
Hive innpå med C-vitaminar og ingefærte og gudane veit….
Ja, for å unngå elendet
Enn så lenge
Aaatsjooo!

 

Det er visst sesong for akkurat dette, året rundt…
Anten er det allergi eller så er det virus og bakteriar
Vil ikkje ha det!
Neitakk
Det skal ikkje meir enn en dråpe til…
Tsjooooo…

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg