ĂŚrlig talt………

HUNDEN LEIA

 

Og denne tiden  – og har vært lenge………… pelsskifte…………
Og hunden Leia MÅ børstes ofte – selv om hun ikke liker det.

Og det blir til at vi tar noen børstestunder av og til – bare slik at hun ikke blir HELT umulig og ikke vil børstes i det hele tatt.

Hmmmmm   mü vi???

JEPP!

 

Og for hver gang für jeg børstet vekk litt av pelsen som ikke skal vÌre der lenger.
NĂĽ er det sommerpelsen som gjelder!

 

Nå er jeg vel fin nok – og dessuten er det nok for denne gangen!

Sjekk tennene mine da???!
Hvite som bare det 😀

 

Nei, nå var det virkelig nok – og protest er lagt inn…………..

 

Premien/godbiten i dag skulle være hundespillet………..
Men etter en stund var Leia mektig lei slikt tull.
Iallefall på slike dager det er nok med å drikke vann og ligge rett ut pga varmen……….

Så valget var slettes ikke vanskelig – mat som var enkel og få tak i, pluss vann – det blei tingen 🙂

 

 

 

 

 

#hundenLeia #børstehund #sommerpels #hvitetennerpühundenLeia #tennerpühund #hundespill #godbit #shetlandsheepdog #hund

10 kommentarer
    1. Du verden jeg trodde HiN var en smule forfengelig. 😊 Men nå har jeg sett henne som fjellgeit også 🤗 Bra matmora passer på pulsen 😁

    2. nei er nok ikke alle hunder som liker ü bli børstet,godt ü gjøre det innimellom da slik att hun hvet hva det dreier seg om :=) og nü er det helt sikkert fryktelig varmt med sü mye pels pü kroppen

    3. Hehe søt hund da. Ikke alle hunder like ü bli gredd dessverre. Jeg hadde en liten hund som elsket det og en husky som hatet det. Men sünn er det bare. Skjønner dem godt jeg som er hürsür. Ingen andre enn meg für gre hüret mitt haha.

      1. hahaha ja Leia er nok litt hĂĽrsĂĽr – sĂĽ jeg tar det i mange omganger – litt om gangen ĂĽret rundt er greit. SĂĽ blir de jo litt mer vant til det og vet at det “bare” er litt……….. kanskje 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg