ærligheit…

 

Eg er altså så dårlig på det
Og lagar meg slike rare vridningar og blir eigentleg litt flau
Ja, tilbakemeldingar og komplimanger
Det er veldig vanskeleg å ta imot
Så enkelt å gi  – men rart å få
Men så blir eg så glad innvendig
Det varmar

 

Når nokon kjem og seier at dei har lest noko eg har skrive
Eller intervuet eg var med i i Allers
Så får eg skryt for mi åpenheit og ærligheit
Det står av seg det
Hadde eg berre vore litt flinkare å ta imot skryt

 

Kjenner du deg igjen?
At du små-flirar, kanskje ristar på hodet og bagatelliserar
Neheida det var no ikkje så mykje…
Så lite var det..
Ikkje så nøye med..

 

Eg skal bli betre!
Tusen takk!
Det varmar uansett, om du ser eg vrir meg eller tonar det litt ned med flaue svar
Det betyr så mykje
Og eg blir glad
Takknemleg
og takkar frå heile mitt hjarte

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
oktober 2022

 

 


#ærligheit #tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

2 kommentarer
    1. Ja, det må du bli bedre på altså! For det gjør godt i kropp og sjel med gode tilbakemeldinger! Føler sjøl at jeg har blitt litt flinkere til å ta imot sjøl! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg