aktivitet

SØNDAGSAKTIVITET

Ferge Hareid-Sulesund

Turen skulle gå til Åndalsnes og ta bana opp til Nesaksla og gå innover Romsdalseggen

Men mens vi venta på ferga som går så sjelden fra Hareid 🙉⛴️ så oppdaget vi på Yr at det skulle begynne med lett regn rundt 14.00  – og tok sjefsbestemmelse og endrer plan 👍

Så da blei det ny ferge:

Magerholm -Sykkylven

Til Stranda og Sjøholt

 

FLOFJELLVEGEN

Og det er muligens en god egenskap at jeg ikke husker hvor lang turen er 🙈

Lenger enn langt og tok alle kreftene mine 🙃 men vel verdt hvert skritt 🤸‍♀️❤️

 

Fylkesgrensa

 

Treet har vokst seg inn i gjerdet

 

Pause 😃

 

Vakker utsikt mot Stryn og ned til Flo

 

Så er det returen 😅

Hallo der nede og hallo der oppe 😁

Så begynte det å regne 🙈☔️☺️

En hel gjeng med syklister 🚲☔️

En herlig tur er over – men det kjennes i ryggen og venstre bein 🙃  Nå kan jeg krysse av at jeg og C har vært her 🤩

Selv har jeg vært her to ganger før 👍 og husker altså ikke fra hver gang, hvor lang tur det er. Positivt rett og slett 😅😆☺️

I 2017 gjekk jeg turen i godt lag med hunden Leia ❤️

Og i 2019 gjekk jeg turen sammen med Tove Worren ☺️

 

🌼🌼🌼

6 kommentarer
    1. Dette var vel en lur sjefsavgjørelse virker det som. For et nydelig terreng og natur og så mange fine bilder. Ikke rart at du vart sliten etter denne lange turen, sjøl om du egentlig ikke vet hvor lang den var☺️

      1. Jeg har jo gått der to ganger før – men alt det vakre gjør at jeg glemmer hvor slitsom turen egentlig kan være.. det er ganske positivt. Så egentlig har jeg allerede glemt vondtene hehehe 😀 Men tar ikke turen igjen på lang tid!

      1. Tusen takk! Tredje gangen min dette, og jeg kan for bare livet ikke huske at den er så lang!!! Det er en tøff tur når helsa ikke er på topp i allefall…. men så kom det godt voksne som JOGGET og var så i drivet…. jaja vi klarte det på vår måte! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg