alive

 


En utgått støvel?
Men jeg er IKKE utgått…. hehehe

I`m alive…

 

Jeg er heldig!
Grip sjansene – lev her og nå!
Selv hvor pokkers vanskelig det er – så er det det vi må gjøre

Jeg kjemper mine kamper og du og andre kjemper deres kamper

Det er ingen kvikk fiks for mange av oss… det tar tid – og mye kan ikke fikses
Så prøver vi fikse langs med
Jeg fikser med turene mine
Og nå prøver jeg meg på jogging… god musikk på øret, rask gange med innslag av jogging
Bare for å kjenne på mestringen
Det er tungt for kropp å jogge, men kommer man inn i det, går det lettere
Høyre fot kjemper i mot
Og det er det som må overvinnes
Nervesmertene og det som tar kontroll på kroppen

La gå… vi står på!


Og innimellom rask gange og litt jogging, blir det litt fotografering. Jeg ser jo så mye fint ute i naturen 😀
Målet er til slutt å jogge hele den runden jeg har lagt ut på nå 😀
Kanskje klarer jeg det en dag…. må bare anskaffe meg gode joggesko!


Litt yoga til slutt

Namaste

6 kommentarer
    1. Det var en gang… man var så lett på foten og joggeturene gikk som en drøm 😀 Så skjer det ting, og man tilpasse seg et nytt liv, en ny hverdag, men med det oppstår nye tilpasninger. Hurra for joggeturene dine! 😉

      1. Hurra! Om det ikke blir hel runde jogg, så er det en god form å holde på med innspill av jogging 😀 Jeg liker å jogge med musikk på øret så… vi får se om kroppen tåler belastningen 😀

    2. Så sprekt! Jeg kan ikke jogge…………. har aldri gjort det……. har med hofteoperasjonene mine da jeg var 10-11 å gjøre…..! Du gir deg aldri – og ja, vi lever………! Klem <3

      1. Jeg gir meg aldri nei! Og mandager er dedikert gå/jogge – så dette blir spennende. Etter noen dager uten “planke” kjente jeg godt at jeg var bittelitt “utrent” igjen. Ferskvare!! jaja vi står på vennen 😀 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg