alskleiva..

Jeg har gått her en eller to ganger før… men alltid sammen med C
I dag foreslo han denne turen for meg, før han dro på jobb

Jeg sliter med helsa igjen… jaja ikke noe nytt det.. men noen dager er jo alltid bedre enn andre.. og nå er injeksjonen på vei ut av kroppen/korsryggen – og jeg merker det veldig.
Men bevegelse er nøkkelen til en bedre hverdag – for min del – så da tar jeg en rolig tur – og yoga til slutt 🧘‍♀️

Og for et fargespill som vises ute i naturen nå!
Og for ikke å snakke om spindelvev!

 

Følge med på turen da:

Så fascinerende!


Denne toppen heter KVAMSTUA fikk jeg vite i dag
Og en dag skal jeg gå dit!
Tenk at det finnes topper jeg ikke har vært på 🚶‍♀️🐕

#naturenskunstverk
#spindelvev


En liten fugl var hakket nysgjerrig før den fløy.
Rød/oransje bryst – kan være en meis?

Skodda er til og fra

Veldig spesielt ved Alskleiva
En liten kirke i naturen
Og her har de familiegudstjeneste EN gang i året, og den var nå i helgen som var
Alltid mot høsten

Man skal ikke sitte for lenge i det høye gresset – for jeg fikk flått på meg i dag!
Og det er kanskje andre gangen i år at jeg har sett flått på meg selv
Ja, har ikke sett det på andre heller….

I bildet over, så jeg en slags figur… men vet ikke…

 

En fin fin tur og helt stille
Bare meg og hunden Leia helt til på slutten da jeg traff et hyggelig eldre par som kunne svare på noen spørsmål jeg hadde – ang fjell og den kirkeplassen 🙂


Det er faktisk et hjerte i stenen over her – om du ser lenge nok på den eller bare med et tilfeldig blikk 🧡

Kjuker!

Det er mye igjen av dagen ennå – og treningen er over og jeg føler meg litt bedre

Lag deg en fin torsdag videre der du er

Takknemlighet

 

🙏

#torsdag

16 kommentarer

Siste innlegg