altsĂ„…

 

Virrande dag
Virrar hit og dit – virre virre vapp
.
Skal skal ikkje
Nei ikkje i dag
. tanken pÄ eit bad i sjÞen kom opp
I morga heller
Ja, fredagsbad mÄ det bli
GĂ„ tur da?
Njaaa handle fyrst, pÄ apoteket og slikt, og gÄ tur etterpÄ, og kanskje bade
.
Og heim det barst utan tur eller bad
 ja mÄtte fÄ orden pÄ apotekertinga eg hadde handla, og fÄ i system noko anna
Ein kopp kaffe, og ser at sola ikkje blir Ă„ kome heilt fram i dag
.

Jaja
 skal ikkje bade i dag og kroppen slit etter turen i gĂ„r –
sÄ dÄ er det lurt Ä ta det med ro
Jammen sa eg smĂžr!!!
Kjem pÄ at det var noko eg skulle ha pÄ butikken igjen, men er ikkje heilt sikker pÄ kva det er 
. kler pÄ meg, tek sikte pÄ at det blir ein tur mot FlÞ ogsÄ,
og gÄr ut, med bilnÞklane i handa

BrĂ„tt stĂ„r eg i hagen med sag og hekk-saks –
og etter ein time har eg klipt reint eit tre
DĂ„ tenkjer eg med meg sjĂžlv at no har du verkeleg gjort det Mette
.
Overdreve og anstrengt kroppen hakket eller tre for langt
Orkar ikkje rydde greinene opp i tilhengeren, men gÄr inn og let att dÞra
Fy fader sÄ sliten eg er tenkjer eg
Hallo altsÄ!
Er det nokon grunn til det, slik som du herjar pÄ, seier eg tilbake til meg

C er pÄ jobb-reise sÄ han er ikkje og bivÄnar galskapen
Jaja
 fÄr lage lasagne dÄ, til C kjem heim
Yngste sonen, som bor i Oslo, ringer medan eg steiker kjĂžttdeiga
Kikar i kjĂžleskapet og ser at eg manglar ost
Det var det eg skulle Ä handle dÄ eg havna i hagen og klipte reint eit tre
Treet som er klipt reint var spurvane sÄ gla i
 no har dei brÄtt ikkje treet Ä hoppe rundt i
 men det gÄr nok bra

Ser arbeidet eg har gjort i hagen, nÄr eg for endte gangen gÄr mot bilen og skal kÞyre

Ost var det


 

Lag deg ein flotters fine torsdag vidare der du er

8 kommentarer
    1. Haha, mĂ„tte le litt, for jeg kjenner meg igjen. Slik er det enkelte dager. hatt det slik de siste dagene selv 😉
      GĂ„r som regel bra til slutt 🙂 Klem <3

    2. Hahaha du hĂžres presis ut som meg 🙂 Er du fĂždt i vekten du ogsĂ„? Bare Ă„ innta sofaen som hjelper etter slike dager <3 klĂŠm pĂ„ vei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg