angre

 

Eg angrar på at eg ikkje gjorde det
Eg angrar på at eg ikkje sa det
Eg angrar…
Så mykje å angre på
Men det er for seint

Så balar det på seg med tankar
Hoff kor eg angrar, tenkjer du
Og det er så fort gjort å angre seg
Angre på ting som er gjort og ikkje gjort
Angre på noko som har blitt sagt,
eller noko som har vorte gløymt

Å angre
Eg angrar, seier du
Eg angrar ikkje på at eg gjorde det, sa du
Vi kan angre til vi blir blå, men det er lov å endre meining
Berre vi ikkje angrar på det….

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
13. september 2023

 

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

 

 

Anger er et fornuftig (og/eller følelsesmessig) ubehag overfor personlige handlinger og oppførsel fra fortiden. Anger føles ofte når noen føler tristhet, skam eller skyldfølelse etter å ha begått en handling eller handlinger som personen senere kunne ønske at hun eller han ikke hadde gjort.

hentet/kopiert fra google

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg