årets trugetur…

 

I dag måtte jeg bare benytte sjansen 🌞

Strålende sol og puddersnø – nye 20 centimeter har landet…☃️

Da måtte det bli trugetur.

Det har allerede gått en uke siden operasjonen- og formen er stigende dag for dag.

Trugeturen i dag er kanskje årets tur – hvem vet? Jeg og hunden Leia kosa oss ute i snøen  👣 🐕

Mestringsfølelsen er god å kjenne på  – og følelsen av at operasjonen er vellykket ❤️

 

Umulig å få hvilt seg litt på benken 🙈

 

Blir så glad når jeg kjenner det går bra 🧡

Ta det med ro må jeg, det vet jeg så vel… og dette var ren medisin for kropp og sjel 💛

Yuhuuuu🤩

Første litt lengre tur på en uke 🤸‍♀️

Helt tipp topp lollipop med truger 🌼

Svett, sliten og lykkelig ☺️

Ei veldig god treningsøkt 👍

Meeeen, nå vil jeg ha vååår

💛🌼💛

 

 

8 kommentarer
    1. Å så herlig! Det er helt konge å gå på truger! Så deilig at du kjenner at operasjonen er vellykka – og at du fikk gått deg en skikkelig tur! Fine bilder av begge jentene! Klem <3

    2. Så flott at du føler deg så bra!🤗👌🏻
      Det lover godt for at operasjonen er vellykket.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg