augebryn

FORFENGELEG?

 

Tja

. det er vel greit Ă„ vĂŠre litt forfengeleg?

Eller er det Ă„ vĂŠre forfengeleg – Ă„ farge augebryn


..

Eg likar mĂžrke augebryn – og nĂ„r eg ser meg i spegelen og ser at augebryna er blitt veldig lyse


. dĂ„ er det pĂ„ tide med litt farge igjen.

Man fĂžler seg litt ekstra fresh etter mi meining.
OgsÄ er det dette med vanen ein har tilegna seg dÄ.

Eg gjer det anten sjĂžlv eller drar til PERNILLES KLINIKK. Og det er nĂ„r eg treng forme dei og ruske opp og fĂ„ fjerna ekstra hĂ„r – at eg tek turen til ein hudklinikk.

Jepsipepsi!
Det blir som det blir – og eigentleg – det blir greit nok for mitt bruk 😀

Blir eigentleg litt freshare fþler eg 🙂
Sjþlv kor bleik og sliten ein kan vére i andletet



.
Alt hjelper pĂ„ 😀

 

 

 

#fargeaugebryn #augebryn #kolokrem #kolokremfargetilaugebryn #forfengeleg

4 kommentarer
    1. Er sĂ„ enig, sĂ„ enig. Det hjelper godt med farge pĂ„ brynene. 🙂 Jeg har jo ei datter som fikser sĂ„nt for meg. Og innimellom gjĂžr jeg som deg, farger selv. Men som regel mĂ„ det ryddes litt i skogen av hĂ„r ogsĂ„, og det makter jeg ikke lengre. De er litt vanskelige Ă„ se lissom. Merkelig! 😀 Den fargen du bruker bruker ogsĂ„ jeg, og jaggu var det ikke akkurat samme min mor brukte ogsĂ„ – for 50 Ă„r siden! Det er kommet mange nye i Ă„renes lĂžp, men denne er absolutt best har jeg funnet ut!

    2. Jeg tegner opp Ăžyenbrynene mine hver dag. Det er jo fort gjort. Jeg leste en plass, og har testet det etterpĂ„, at Ă„ farge Ăžyenbrynene, enten hver dag sĂ„nn som jeg gjĂžr, eller permanent som du gjĂžr, gjĂžr at vi ser mer vĂ„kne og freshe ut. Det lĂžfter blikket. Jeg ser det jo selv nĂ„r jeg har sminket meg, og avslutter med Ăžyenbrynene, at nĂ„r jeg har tatt det fĂžrste, sĂ„ ser det Ăžyet klart og vĂ„kent ut, i forhold til det andre 🙂 SĂ„ jeg er avhengig 😉
      Du blir flott nĂ„. Kjekt med litt sĂ„nn smĂ„-spa ogsĂ„ 🙂
      Ha en herlig dag ♄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg