avkjøling12 kommentarerPosted on 26.07.2019 kl. 14:50 FREDAG OG BADING I TROSSVIKA(Ved siden av Mulevika)Fordi jeg liker steiner og svaberg bedre enn sand når jeg skal bade-når jeg kan velge. #avkjøling #bading #mulevikvegen #trossvika #mulevika #hund #menneske12 kommentarer
Var godt i sjøen i dag ja. 😀 Liker godt svaberg jeg også, men kan godt ha sandstrand 😉 Flotte sommerbilder! 🙂❤ Reply
Det er deilig med sommer når man kan legge seg med kroppen under vannskorpa når varmen blir i overkant påtrengende 🙂 Nydelige bilder. Leia er så vakker! Ser ut som at hun passer på mor. Reply
Herlig 😊 rett og slett 😊 kos deg masse 😊
Takk for det !
Det så forfriskende ut!😊
😀
Var godt i sjøen i dag ja. 😀 Liker godt svaberg jeg også, men kan godt ha sandstrand 😉
Flotte sommerbilder! 🙂❤
Ja jeg kan også ha begge deler 🙂 klem
Flotte bilder, skikkelig deilig med bad. Nydelig klart vann hos deg.
Ja nå er det herlig ute!
Så herlig bilder. Deilig å bade nå:)
Ja rett herlig!
Det er deilig med sommer når man kan legge seg med kroppen under vannskorpa når varmen blir i overkant påtrengende 🙂 Nydelige bilder. Leia er så vakker! Ser ut som at hun passer på mor.
Ja hun passer på 😀