bade og brenne

OSNESSANDEN OG FLØ

To herlige dater i dag.
Først  min gode nabo, Mette – og vi bada!
-3 pü land og 7 pluss i sjøen

Det kunne så fort gått galt ❤️
Mette hadde ikke spist før vi bada – og blei faktisk dårlig på returen mot bilen
Svimmel  og nesten besvimelse, og nesten sü jeg mütte ringe etter hjelp eller 113
Det var da en kvikklunsj eller noe annet hadde vĂŚrt lurt ĂĽ ha i veska
Men det gjekk heldigvis bra!
Vi er helsepersonell-utdannet begge, så vi var rolige – det sier Mette i allefall – at JEG var, rolig
😀
Det er grunner til at man ikke skal bade alene kanskje?
Men jeg bader aldri pĂĽ tom mage!

🏊

 

FLØ
I godt lag med fine Inguna – fra Goksøyr

Noe godt i sekken, brenne bål og lys – den gode praten = terapi og påfyll av godhet og energi
Ja, det er slik å være ute i naturen  – og ta inn alle inntrykk

Turen trenger ikke være lang heller 😃 Kortreist er toppers!

 

Vi koser oss 🌼

 

Det blir kaldt, etter hvert, og vi rusler tilbake mot parkeringsplassen

Smilende stein?

 

Tusen takk for herlig bad, Mette 🙏

Tusen takk for herlig tur, Inguna 🙏

 

 

Stå deg vel ❤️

 

Mette kom med denne vakre ildtoppen akkurat nå 🌼

Jeg har vært bekymret for henne i hele dag, men alt er bra, sier hun,  og takker med denne ildtoppen ✨️

 

12 kommentarer
    1. SĂĽ ekkelt at ho blei dĂĽrlig, og sĂĽ godt at alt gikk bra! Ting kan skje lissom…..! Og en fin tur pĂĽ toppen av det hele – med bĂĽl og masse fine motiver! En herlig dag du har hatt! Klem <3

    2. Herlig, sĂĽ mange vakre bilder. Og bĂĽl og bading. Fantastisk..Ja, dra og bade alene pĂĽ vinterstid er ikke lurt i hvertfall…
      Bra dere var to <3

    3. SĂĽ dere var 2x Mette, bra det gikk bra… men ekkel opplevelse kan jeg tenke meg. MĂĽ vĂŚre pussig nĂĽr sjøen er varmere enn det er pĂĽ land. I høst fiska jeg og mista noe av fiskestanga slik at jeg mĂĽtte rote i vannet. Da opplevde jeg vannet var varmere enn lufta.
      Nydelige bilder og andre daten din hørtes veldig koselig ut, om enn kald.
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg