bære eller briste…

ONSDAG

 

Og morgenen slår til med et lyn og torden.
Jeg er livredd lyn og torden!

 

 

Men det blei forholdsvis rolig ute  – og som formiddagen skrider frem – tar hund og menneske turen til
GOLLENESET FYR –
mens det fortsatt er opplett.

 

 

Men ved fyret mørkner det og haglbyger og vind siger på.
Det setter det indre maskineriet på høygir.
Livredd for at det skal lyne og tordne mens vi er ute…
Det får bære eller briste tenker jeg med meg selv – og går på – hjemover.
Det gjekk bra – ingen lyn og torden resten av dagen 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette liker vi ikke – når det begynner hagle ute på turen…
Mest redd er jeg her, for at det skal lyne og tordne…

 


Og her er et ansikt… om du ser det?

 

Oppløftende!
Det våres!

 


En figur i stubbehaugen her….
Ei ugle eller noe?

 

Lag deg en fin fin onsdag kveld!

 

#onsdag #gollenesetfyr #derbårabryt #havetsyng #utetid #utpåturaldrisur #hundenLeia #selfie #hagl #utno #vårfølelse #turglede #fotoglede #hobbyfotograf

10 kommentarer
    1. Ikke gøy med kraftig lyn og torden. Jeg er heldigvis ikke så skrekkslagen som da jeg var liten, men jeg liker det bare på avstand 🙂 Så fantastiske bilder av havet! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg