baketips :-)

 

SCONES

Jeg ville prøve lage scones- og jeg hadde igjen noe glutenfritt mel med oppskrift til scones – så vipps  – i går bakte jeg!


Brukte baketipset bak på denne siden – men de skulle nødvendigvis IKKE være glutenfrie – så jeg hadde i vanlig hvetemel i tillegg.
Og tilsatte hakkede mandler og rosiner fra #gløggmix 🙂

Mmmm veldig gode scones – men neste gang må jeg lage/bake de litt tykkere – for de blei ikke veldig høye – men………..
SUPERGODE!!!!!!

 

 

 

#scones #bake #godescones

 

 

4 kommentarer
    1. Spennende. Scones er noe jeg bakte en del da ungene var små og vi plutselig ville ha noe godt i full fart! Men det er vel sånn som bare er godt der og da, de kan vel ikke ligge i en boks og godgjøre seg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg