bÄl og pannekaker..

SØNDAG 
OG
TUR TIL YTSTEVIKA

Og det lakker og lir mot siste flotte kalde vinterdag pÄ en stund..
Storm og regn er pĂ„ vei – og da mĂ„ jeg bare benytte sjansen.
C er pĂ„ slalomski med familie –
og i det lengste er ikke kroppen min pĂ„ lag, sĂ„ jeg tar det rolig – og ruslet til Ytstevika i godt lag med hunden Leia og pannekakerĂžre og kakao i sekken.
Brenne bÄl, nyte sÞndag ettermiddag, pannekake med blÄbÊrsylte og rykende fersk og varm kakao,
og hÞre pÄ havet som buldrer mot land.

 

TERAPI

 

 

 

 

#turkoppen  😀

 

#hundenLeia og den #rosafrisbee

 

#selfie
#sjĂžlfie

 

 

 

 

 

Ingen #perfektepannekaker i dag

sĂ„ neste gang tror jeg det heller blir svelerĂžre ute i det fri 😀
Men de jeg fikk til, de var gode med #blĂ„bĂŠrsylte pĂ„ 😀

 

 

 

Grove pannekaker blandet over pÄ flaske!
Men jeg synes faktisk Toro-sveler er MYE bedre – sĂ„ da sĂ„ 😀
Ja, nĂ„r man ikke lager det fra grunnen av selv 🙂

 

#brennebÄl #utetid #havetsyng #bÄra #drÞnnetfrahavet #storbÄre #ytstevika #sÞndagstur #bÄl #utetidmedhund #energifpÄfyll #havet #solnedgang #sÞndag #januarlys #mindfulness #grovepannekaker #100prosentnorsksvarthavre #norsksvarthavre #kakao #turglede #fotoglede

10 kommentarer
    1. For en perfekt dag du har hatt! Helt nydelig – og sĂ„ bra Ă„ utnytte dagen sĂ„nn! Pannekaker er godt pĂ„ bĂ„l…. og sveler ogsĂ„….. namnam! Klemmer <3

      1. Namnam og herlig utetid 😀 Men de pannekakene fikk jeg ikke helt til … hehehe sĂ„ heretter blir det sveler som er helt digg ogsĂ„ 😀 klem

      1. Tusen takk 😀 Ja det var en herlig ettermiddag ved havet – bĂ„l og hund 🙂 Kakao smaker fantastisk og en litt mislykket pannekake gjĂžr ingentind 🙂 Det er dette Ă„ vĂŠre ute <3

      1. Pannekake var innviklet, men fikk til hele to stykker mot slutten av tĂ„lmodigheten… men tenker at det er sveler som er tingen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg