bål

 

Skal, skal ikke….
Etter andre gjøremål og dagen er på hell
Kroppen sier egentlig at den vil være i godstolen her hjemme, men hodet sier noe annet
Ut mot Flø og sitte i solnedgangen?
Orker jeg det…
JA!
Og i siste liten kommer det med kopp og nytraktet kaffe, og noe til å brenne bål med

Båt midt i solnedgangen

Det blir en herlig stund ved Fløstranda
Lytte til skvulpet fra havet og se ilden brenne og kjenne lukten av bål
Kaffe og stillhet er bare lekkert

Hører en stemme som kommer nærmere og nærmere
Hun ser meg ikke med en gang, hun snakker i telefon, men brått ser hun meg

“åh jeg så deg ikke med en gang – så koselig med bål – instagramvennlig – er du på instagram?”

I den duren startet samtalen med dama som heter Cecilie Valland
Og praten den duret på den, og vi kosa oss ved bålet og tok bilder og skravla på,
helt inn i solnedgangen
Så koselig dame da!
Så kanskje det var det som var meningen med ettermiddagsturen mot Flø i dag – et nytt bekjentskap 🙂
Veldig hyggelig – og jeg har fått lov å dele bilder 🙂

Tusen takk for praten!


fotograf: Cecilie Valland

 

God mandag til deg videre der ute!

12 kommentarer

Siste innlegg