ball…

 

ONSDAG

Og det blei “ball-dag”  😀

Jepp!
Jeg bruker ball-mel – også rasper jeg en eller to poteter og en gulrot og blander i – det blir velsmakende raspeball!
I vannet har jeg salt og pepper – pluss en eller to kjøtt-buljonger.
Mmmmm
Også skjærer jeg opp en “rabbe” som vi kaller det – og det er vel det den heter?
Gulrøtter – pluss pølser – koker sammen med raspeballen

Saltkjøtt er supert å koke sammen med raspeball.  Jeg har ikke det nå – og god mat blir det uansett 🤩
Stekt bacon må til !
Og i mitt tilfelle blir det KEFIR melk til raspeball – mens andre bruker søtmelk

6 kommentarer
    1. Jeg ELSKER raspeball!🤩🤩🤩
      Veldig koselig å titte innom hos deg og jeg gleder meg til å komme oftere på besøk i høst.🥰🥰

      1. Tusen takk du! Raspeball er supergod mat! Koselig at du kommer innom her – og jeg koser meg med dine innlegg også 😀 God torsdag til deg og din mann!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg