bedringens vei

Søndag

og formen er stigende 🚶‍♀️

En tur bak ved Gamleeidet i godt lag med C 🙏

Sakte gåing da jeg fortsatt er tungpustet  Men du verden for en herlig tur🤩 Og følelsen av å være på bedringens vei 😃

 

I iveren over det herlige været, ville C prøve ut skøyteferdighetene sine, på langløpere,  og vi dro til Grimstadvatnet

Det lekre pannebåndet fikk jeg av bloggvenn fruensvilje for noen år tilbake 😊

Mye folk kan man si, men vatnet er stort!!

C foreslo at jeg tok med hockeyskøytene jeg har liggende…. str 41 og alt for store 🙈  Har vært gutta boys sine, og sparer på slike skatter som kan brukes igjen og igjen

Jeg har hvite kunstløpsskøyter liggende,  men var jo egentlig ikke i form for noe sånt….så tok ikke de med.

Jeg tok på hockeyskøytene for syns skyld, og klarte ikke gå på de. Alt for store!!! Nesten så jeg fikk panikk,  men C måtte ha bilde av det 😅😆

Stiv som en pinne stod jeg der og ventet på hjelp til land 😅

 

C har teknikken!

Både langløpere og hockeyskøytene klarte han mesterlig  👏

Neste mulighet blir med mine kunstløpsskøyter helt klart 🩵

 

12 kommentarer
    1. Herlig skøytebane!🤩🤩🤩
      Det er moro å gå på skøyter, men skøytene må passe, ja.😅❄️⛄️
      Riktig god bedring!🥰

    2. Så gøy! Jeg kan virkelig ikke gå på skøyter i det hele tatt – vokste opp i “skauen uten vann i nærheten”…..! Men det ser så moro ut altså…..! Fine bilder, Mette – og så bra at du begynner å komme deg! Klem <3

      1. Ja i går var første dagen jeg kunne være oppreiset i lengre perioder uten å føle meg kvalm eller sliten og svimmel… Bedringens vei! klems

    3. Så godt at du begynner å føle deg bedre 🤗 Så ut som en koselig dag. Jeg har ikke prøvd å stå på skøyter siden jeg var veeeldig lita, men det ser sabla gøy ut.
      Håper natta di blir god 🥰

      1. Det er veldig gøy, men litt ekkelt med det samme… føler jeg kommer så høyt over bakken heheheheh Søndagen var veldig fin 🙂

    4. hmm ,lurer på om dere var på isen da vi kjørte til Brandal ,vi kjørte iallefall forbi et vann som var full av folk på skjøyter,og OJ sa att der opp bor du ,han husker hvor du forklarte det var ,bak forlkehøgskulen

    5. Så herlig da, er den den tiden allerede? At skøyteisen ligger…Vinteren kom tidlig i år ja.
      Du fikk flotte bilder og masse god bedring <3 klemmer..

      Dere er flinke som tester ut skøytene!

      1. C liker å gå på langløpere – og har fortsatt inne teknikken. Jeg har mine Sonja Henie skøyter men bruker de sjelden. Har ikke gått på de på noen år,,,
        Isen har lagt seg her – og vi har hatt minusgrader i lengre tid nå. I dag er det minus 5! Men nå kommer mildværet og stormen. Vi er nok ferdig med godvær for denne gang. klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg