begrensninger

 

Å møtes med fuglekvitter er bare så lekkert!

Av og til er kreftene oppbrukt før man kommer seg ut av døra 😅
Men jeg kom meg ut, og da er mye av jobben unnagjort på en måte 🚶‍♀️🚶‍♀️‍➡️⛄️

Vil så mye,
og innser ikke alltid mine begrensninger  –
og da er det godt å ha en som er med å hjelpe meg å se de, begrensningene og løsningene,
og det gjør C om jeg vil eller ei… 🙏
Mi gode støtte
Han sier bare som det er og så er det opp til meg å høre på….
Og jeg ser det, at jeg ikke må gape over for mye, men….

Av og til er smertene så enorme at det ikke orkes mer, og da må tabletter kanskje komme inn og gjøre en jobb – og det gjør de….
Jeg prøver i allefall 🙂
Så blir det MR og slikt og kontroller hos ortoped  – også får vi se hva som blir en løsning
Enn så lenge må jeg bare bevege meg

Så turen i dag,
som lå foran meg i tankene, med ski og greier,
ble strippet ned til en tur med brodder i sekken, og varm sjokoladedrikke på termosen 🥰


Trengte ikke brodder i allefall  🙂

Mange gjekk på ski og mange gjekk som meg, med vintersko…
Bare lekkert i allefall 🙂

Turen gjekk fint, men jeg bruker for mye energi og krefter kjenner jeg
Jeg er muligens inne i en dårlig periode
Kjenner at det er slitsomt liksom, men sånn er det å være kroniker

Får ta det som det kommer

 

Stå deg vel der ute da ❤️

12 kommentarer
    1. Vakre bilder fikk du i hvert fall. Håper du ikke ble så sliten at du bare må hvile i kvelden. Heier på deg, og håper du fortsetter å komme deg ut på den måten du orker. Klemsiklem

    2. tur med kakao på termos hørtes rett ut og så nydelige bilder da ,ja dere fikk sol dere her var det blå himmel ute i fjorden men ikke her inne hos oss,ja ja ,håper det blir sol neste uke for jeg tror den kommer tilbake til Leira da :=)er det ryggen som plager ennå ? du får lytte til C og ta det litt rolig

      1. Ja ryggen plager – pluss pluss pluss…. sånn er det bare… har vært frisk hele mitt liv til passerte 40 😀 Så noe skal det visst være på meg også 🙂 Det ordner seg vel på et vis 🙂 Men ja, jeg må lære meg å ta det mer i et annet tempo… 🙂

      1. Ja det går bra,,, prøver med økt dose Lyrica… av og til blir det for mye smerte konstant gjennom dagen, å tåle… Men la gå… det ordner seg nok 😀 klems

    3. Ønsker deg alle gode ønsker, du har det ikke godt. Men flink er du, du kommer deg ut. Takk for vakre bilder. Må prøve å la meg smitte av evnen din til å komme seg ut. Klem

    4. Det ble en fin tur, og mange vakre bilder 🙂

      Skjønner deg så godt, man har jo så lyst til å gå tur, både på ski og til fots. Slik vinteren er her akkurat nå, har til og meg jeg lyst til å gå på ski 😉 De ligger godt på loftet. Ikke vært i bruk mer en en liten gang for mange år siden.
      Det var før jeg orket å gå på ski.. men artig er det 😀

      Kjedelig med slitne, vonde kropper..og er den ikke vond, så blir den jo det om vi gjør for mye liksom 😉 Du har jo vondt uansett, og det er veldig slitsomt. God klem <3

      1. Ja det er dette med å overse smertene og glede seg over de småe viktige tingene. Dette med å gå på ski er en av de tingene jeg gjør litt av for det er viktig for meg 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg