bergtatt..

 

 

Eg seier det, at eg er bergtatt av naturen.

Den er så mektig, denne naturen, at eg mest mistar pusten.

Eg seier det, at naturen er mi kyrkje.

Eg er bergtatt og mållaus.

Det er så stort, at gråten kjem i halsen.

Ein klomp av glede.

Mi kyrkje, som ønsker meg velkomen, med all sin prakt.

Dei vakre fjella, tindane, fargane og havet.

Bergtatt.

Den mektige naturen, fargesprakande og visnande,

for å atter kome tilbake i full blomst.

Dømer ingen, men har mektige krefter vi ikkje kan rå med.

Bergtatt av den mektige natur, der eg alltid kan lette mitt hjarte.

Finne roa.

Naturen, som romar alle og ønsker deg velkomen, uansett.

Bergtatt.

 

 

mette josteinsdatter kvalsvik
oktober 2014

 

(repost då dette er eit dikt eg er veldig glad og stolt over)

 

 

#repost #bergtatt #naturenermikyrkje #minedikt #tankerblirtilord #etdiktomdagen #natur #bergtatt og mållaus

12 kommentarer

Siste innlegg