besøk

 

Å være gjest er en takknemlighet i seg selv
Bo hos familie og venner
Overnatte andre steder enn hjemme
Reise litt og oppleve noe nytt og annerledes
Det er balsam for sjelen
Oslo, Vinterbro, Finstadbru (Aurskog)

 

Balsam
Næring
Påfyll for senere tider
Også er det godt å komme hjem til noen
En man er glad i
Mange man er glad i
Vite at de er der
Takknemlighet rett og slett

Imøtekommenhet og raushet 🙏

Familie og venner 🍁

 

Bildedryss av takknemlighet 😀

 

Tusen takk for gjestfriheten og åpenheten og all glede 

On my way home ❤️

🍂🍁❤️🩷💚🍁🍂

Til vi sees igjen – stå deg vel gode storesøs ❤️

Og til mine fine I Oslo ❤️

Familie

 

🍁🌼🌼🌼🍁

 

6 kommentarer
    1. Herligheta, her var det så mye – at jeg ble usikker på om jeg gikk meg vill i innlegget ditt 😀 Men så artig og spennende å lese 😀 Kos deg masse, selv om jeg tror jeg skjønte det sånn at du var på hjemtur straks 😀 Klem og god helg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg