bevegelse

Torsdag

4. Juledag 🎄

Det snør hver eneste dag ❄️

Jeg må uansett ut og gå

Bevegelse er min nøkkel og medisin 🚶‍♀️

Noen dager kreves mer enn andre dager,  og dørstokken er litt høyere

Men når jeg har kommet meg ut, er det så herlig! Kroppen og hodet – lykkeendorfiner ❤️

Jeg er nok avhengig av bevegelse, trening, være aktiv, ute i vår natur 😃  Jeg glemmer smertene en stund, mens iveren og mestringen er i fokus 🤸‍♀️

 

I bildet over ser jeg en maur? som er på vei over stien?

 

Et lite troll på grenen der 😄

 

En bukk i treet?

 

Lag dagen din så fin du bare kan ☃️

10 kommentarer
    1. Det kom mye snø her i Oslo også i natt/morgentimene, men nå er det oppholdsvær og klarvær igjen 😊 Ønsker deg en fortsatt God Jul 🎅🏼🤶🏼

    2. Et lite troll – eller et spøkelse som jeg tenkte….! Og den mauren var DIGER….! Viktig å komme seg ut – jeg kjenner også litt på at det er slitsomt akkurat nå, men det er godt bare en kommer ut! Klemmer til deg <3

      1. Diger maur ja! Ja det er godt bare å komme seg ut! Jeg har sett så mye reklame av hoppetau nå, så nå er det hoppetau på vei i posten 😀 !!! klems

          1. Nei så artig 🤸‍♀️ Her skal det hoppes! Bestilte du matte også? Jeg tror ikke jeg trenger det…. 🤸‍♀️ gleder meg til det kommer i posten 😊 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg