bihulene

 

 

Så har man gått så lenge  – og brukt nesespray alt for lenge………
Bihulene er lukket med sement og ingenting kommer ut…….
Da er det bare å oppsøke lege og få noe medisin hvis legen VIL gi medisin for bihuler.

Jeg er til tider plaget med dette, at det setter seg i buhulene – men faktisk en del år siden sist jeg var så ille plaget – så i dag var legen i det gode lunet og jeg fikk det jeg ba om 😀

For det er ikke noe som hjelper mere enn en hestekur AZITROMAX – bare at denne medisinen ikke er bra å bruke for ofte – og det er greit – jeg bruker den ikke for ofte heldigvis 🙂

Men ved bihulebetennelse og når det IKKE hjelper med NOE annet  – da er denne rednningen!

Så da er det bare å hive innpå og vente til mirakelet skjer – det begynner å åpnes opp i bihulene 😀

#bihulebetennelse #bihuler #medisin

4 kommentarer

Siste innlegg