bildeminner…

Det er en stund siden jeg gjekk og trilla denne flotte dukkevogna
Nå er den ødelagt og ikke mere å samle på
Dukkevogn var viktig i min barndom
Dukkevogn og dukker…

Selv om jeg var interessert i alt annet også. Ute sent og tidlig – i lek med gutter og jenter – fotball – hoppestrikk – hoppetau – andre ballspill -vinter på ski og skøyter og…
utetid var tingen for meg i oppveksten –
om jeg ikke satt for meg selv i et hjørne i stua og las bøker 😀


Denne gule kjolen strikket mitt søskenbarn Janne eller Oddveig til meg
De var så flinke å lage dokkeklær til Lena og meg da vi var små 🙂

 

Bildeminner å dele 🙂

Her er jeg vel 16-17 år
Litt av en stil…


Dette er nok jula 1986-… hjem fra Oslo på juleferie med ny skinnbukse..

 


Her er jeg 18-19 år

 


Kanskje jeg er 17 her?
Det er den stilen som fulgte etter folkehøyskole i Stavern,  til Lærdal og Lindstrøm hotell – før jeg fylte 18 og flyttet til Oslo

Pappajente <3


Sommeren 1986 i Oslo
Minnes karnevalet som var den sommeren!
Så artig!

 


Min farmor Olivia

#bildeminner

8 kommentarer

Siste innlegg