blÄturen

 

For 25 Ă„r siden, den 8. mai, var jeg forlover til Marita
Hun giftet seg i Ålesund kirke, med flotte Knut Ole

25 Ă„r siden??!
What!
Men ja, Ära de gÄr.

SÄ ville jeg ta med mi gode venninne pÄ en overraskelsestur
En blĂ„tur rett og slett – som jeg har tenkt pĂ„ egentlig i noen Ă„r nÄ  – at vi skulle gjennomfĂžre
OgsÄ kom jo 25 Ärs jubileet rett i fanget pÄ meg
PĂ„ tide Ă„ gjĂžre det!

Marita og jeg har vokst opp i samme bygd
Kjent hverandre nesten hele livet
Ja, siden vi kunne nÊrme oss hverandre med sykkel eller pÄ egne bein, sÄnn ca ved skolealder eller der omkring
Det skiller en dag mellom oss – desemberbarn som vi er
Marita er fadder pÄ en av mine gutter og jeg er fadder pÄ en av hennes jenter
Vi har mye historie sammen
Ungdomstiden  – herligheten for en tid
.
Ja nok om det

Og i skrivende stund er det tĂ„ke ute – ser nesten ikke til naboen
. men det skimtes blĂ„tt der oppe i luften

Vi SKAL opp i luften, om det blir som planlagt

LOEN SKYLIFT  here we come!
Og Marita vet ingenting om planen – for hun tror at vi skal gĂ„ en tur bak huset her, i Ulsteinvik  hehehe

Det blir fotoshoot – for vi begge liker Ă„ krype rundt og fotografere 😀
SĂ„ skal vi bare kose oss, hĂ„per jeg 🙂
Ingen vet hva dagen bringer med, sÄ her er det bare Ä krysse fingre for en flottersfin tur

🇾🇯

Loen – et vakkert stykke Norge

 

Wow sÄ lekkert!
Og for en herlig varme pĂ„ 1000 moh 😀
Her er det bare Ă„ nyte 🙂

Fantastisk at denne iglo/snĂžhytta ennĂ„ er inntakt 🙂

Og et stykke opp i bakkane, etter Ä ha gÄtt igjennom rÄtten snÞ et par tre ganger
.
finner vi en fin plass Ă„ raste, for mat og drikke og litt foto-shoot 🙂

SĂ„ vakkert!

Venner for alltid!

 

Ja vi fikk like sĂ„ godt noen amerikanere til Ă„ ta bilder av oss 😀

Kjolemandag rett og slett 💃

For det er bare lekkert med kjole i fjellheimen  🌞

 


Jadda
. bare latter og morro 😀

 

Hoven stiller med god mat i restauranten, det er helt sikkert 🙂

 

Tusen takk for denne dagen i lag, gode venninne
Det er viktig Ă„ ta seg tid til slike innspill

Minner til minneboka đŸ€©

14 kommentarer

Siste innlegg