blogger man kjenner….

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

Og bare se hvor spennende det er nedover bloggtoppen!

 

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Politikk.
Ønsket er Ă„ bli toppblogger 😀
Tjene masse penger og fĂ„ oss alle til Ă„ stemme RØDT  😀

 

 

Plass nr. 55 = SOLLIV
Årets siste bukett med markblomster.

 

og

 

Plass nr. 100 = BENTESLILLEVERDEN
Supergode sjokolademuffins.
Med biter av mĂžrk sjokolade!!

 

 

 

 

 

Det er morsomt nĂ„r blogger jeg kjenner til, havner pĂ„ de plassene jeg skal skrive om, eller iallefall nevne 🙂
Kjerringtanker har jo skrevet en del om bloggtoppen NR 1
.. men pÄ grunn av at samme blogger ligger klistra, og det ikke har vÊrt helt greit Ä kunne skrive om nr 1 den siste tiden
, har hun gÄtt hakket ned og skriver om nr 2 eller andre blogger, for en stund.
Hun skriver god satire!
Satire er jeg ikke flink pÄ, det kan jeg helt Êrlig si.
Men jeg liker Ă„ skrive – og legger ut dikt og tankespinn.
BĂ„de jeg og Kjerringtanker jobber i helsevesenet 🙂

 

Solliv bloggeren har jeg truffet.
Vi har gĂ„tt tur i Oslo by – til Aker brygge – spist god fiskesuppe og skravlet om alt og ingenting.
Hun har ukentlige eller mÄnedlige innlegg ang dette med HØRSEL.
Viktig tema!
Ellers er hun superglad i Ä bade, gÄ turer, strikke, reise litt rundt, ta bilder og mye mye mer.
Litt slik som meg, dette med Ä gÄ turer.
VĂŠre i aktivitet!
Jeg har badet noen ganger i sommer – i saltvann – ute mot havet.
Det gjĂžr sĂ„ godt for kropp og sjel – fĂ„ saltvann pĂ„ kroppen.

 

Benteslilleverden har jeg ikke lest fĂžr.
Jeg bakte boller i gÄr.
Kjekt Ă„ ha i frysen.
Men, sjokolademuffins med biter av sjokolade i seg

.. mmmmmmmmmm stjernegodt 🙂
Og jeg liker matbloggere som kan komme med tips til det meste.

 

HA EN FIN DAG!

 

 

#bloggeretopphundre

6 kommentarer
    1. Her var det kjentfolk! Tusen takk for fin “prek” om bloggen min og de to andre. Kjerringa heier vi pĂ„ og fĂžler at jeg kjenner godt!
      Vi kosa oss skikkelig den dagen i Oslo <3 Var Vedlig hyggelig. Eneste jeg angrer pĂ„ at jeg ikke bada! Hadde jo med badetĂžy 🙂 Fin sĂžndag der ute….Klemmer.

    2. Hei. HÄper det er greit at jeg lÄner ideen din om Ä lage blogg innlegg av toppbloggere.
      Jeg lÄnte ogsÄ bildet ditt her for Ä fortelle hvor ideen om blogginnlegg kom fra. HÄper det er i orden:)

    3. Jeg liker sĂ„ godt disse innlegga dine…. sĂ„ at det var kjerringtanker og solliv sin tur idag – det er moro nĂ„r det er noen en kjenner ogsĂ„! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg