bloggere treffes…

Spent ventende på bussen mot Lillestrøm og toget videre til Oslo 🚌🚆

Det er stille på bussen selv om mange er på  vei mot noe denne søndag formiddag 😊

 

Gleder meg til å treffe FRODITH og KARIDANSEN  i dag 🍁🍂

Siste dagen på østlandet- før jeg tar fly hjem ✈️

Duene slapper av selv om togene suser forbi 🍂

 

OSLO

Gjennom storgata og rekker egentlig ingen trikker, og tenker jeg har godt av turen opp til Cultivate 🤸‍♀️☔️ Har smurt meg inn med voltarol forte gel !

Går forbi “Grytelokket” gatekjøkken i Storgata, og mintes den gangen på 1980-1990 tallet når jeg jobbet på legevakta – og vi gjekk bort dit og kjøpte mat på kveldsvakt 😄😃

Jaja… andre tider det… et annet tiår eller to siden liksom 🤪

🚶‍♀️🤸‍♀️💃

Damene møtes 😃

Riste av regnet på paraplyen,  og komme inn i varmen.  Speide etter damene og ser frodith i det fjerne og suser forbi karidansen på min vei mot bordet 🚶‍♀️

Jepsipepsi så var vi der igjen ☕️

Skravla går…

Også plutselig ser vi på hverandre 🙈

Vi snakker visst for høyt i iveren og latteren… folk ser på oss 🤪

Men sånn er det når vi møtes, og bilder må til 🤩

Og det går jo greit når vi får andre til å ta bilde – men selfier og slikt var ikke så enkelt i dag…

Sånn var det med den saken…

Brillefine som vi er… 😅

Så var det vel en slik dag da… at ikke bilder blei så vellykket.. men artig hadde vi det uansett 😊👏

🍁🍂

Veldig koselig å treffes, som alltid 😃

 

#bloggtreff #oslo

 

28 kommentarer

Siste innlegg