bobiljakten…….

 

VISNING ETTER VISNING…………

Mørkt interiør….NEI!

Innrøkte og utrøkte – gamle og slitte………NEI!

 

På utkikk etter bobil – og først tenkte pris ble knust etter bare noen minutter.

 

Årsmodell 2010 -2012: NEI!

 

Fra 2014 og oppover.

Helst KNAUS………. JA!

SUNLIGHT?  Tja……………..
Joda, tror det kan bli en Sunlight 😀
De er fine innvendig og like fine utvendig – selv om jeg falt litt for KNAUS.

Nå er det ikke JEG som skal kjøpe – men jeg får lov til å være med da, og kjøre i tillegg, om jeg tør!

For vi er ute etter en til 3500 kg – da jeg ikke har dette utvidede sertifikat for over 3500 kilo.
Jeg gadd aldri styre med fornying da det kom pĂĽ markedet for en del ĂĽr siden.

Men trenger heller ikke større bobil……….
Bare VI liker den og kan bruke den til våre turer 🙂

Fransk seng?   Det er den som ligger i et hjørne……
Midtstilt seng – ja den er midtstilt den – og kan gå langs begge sider av sengen.
To enkle senger – der man kan legge ut midten så det blir stor dobbelseng.
Det siste alternativet er det vi gĂĽr for.
Den er litt opphøyet – og man trenger ikke ligge opp på hverandre liksom – hehehhe  ikke hele tiden iallefall 🙂

Så vil vi gjerne ha senkeseng – for gjester – eller om man trenger MYE plass en natt så kan man ligge hver for seg 🙂 Jeg vet jeg trenger MYE plass av og til – da kroppen ikke er god til tider, av smerte.

Støtter er kjekt å ha – vinterdekk er kjekt å ha………..
Det er mye som er kjekt å ha……….

SĂĽ fĂĽr vi se hva det blir til.

Vi har sett på en del – og i dag, tirsdag, ny runde å se på biler.

Og så er det Onsdag og vi er og ser på TO biler – begge 2016 modeller.

Og sĂĽ valgte vi den vi ville ha!

Kjøpt privat – regisrert første gang 2017 – en eier på den før oss – og PERFEKT!

Og ikke var det SUNLIGHT og ikke var det KNAUS.

Et merke vi ikke kjenner til – men FORD motor og 150 hester og suuuuper-mye tilleggsstæsj.

Den er bare lekker innvendig.

Ikke har den ekstra støtter og ikke har den vinterdekk, men den har ett sett små hjul bak som har kommet forrige eiger  til god nytte mang en gang visst nok 😀
Spesielt ut og inn av ferger og slikt, der bakparten kan ha en tendens til ĂĽ slĂĽ ned i dekket og div.

Så nå gjenstår det at papirer blir signert og skifte av eier – så må det handles inn det som trengs, av alt mulig, før vi kjører avsted 😀

 

Så det var også noe vi feiret på  denne båtturen til Runde 😀

 

SĂĽĂĽĂĽ sepennende!

Bobilturer med og uten hund blir det 😀

Norgesferie here we come!

Ferskinger på veien – men det satser vi på går bra 😀

 

 

 

#bobiljakt #norgesferie

12 kommentarer
    1. Å sĂĽ moro da! Mye fint, og mye fĂŚlt ĂĽ finne… hihi….. jeg har jo en Challenger, da med fransk seng om jeg skjønte det riktig…. den ligger jeg og breier meg i nĂĽ! Lykke til, og god klem ❤

      1. Ja dette blir spennende greier 🙂 Man ser iallefall om man går sammen heheheh står last og brast hva enn som skjer i en liten bobil 😀

    2. Å, så gøy med helt egen bobil!
      Det ser bare nikoselig ut ĂĽ vĂŚre pĂĽ bobiltur. Å komme seg rundt uten ĂĽ mĂĽtte pakke kofferten hver gang…
      HĂĽper dere fĂĽr en super ferie med fine opplevelser underveis!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg