bobillivet – lørdag

Hei og hå fra Mosheim camping 🌼

Denne campingplassen er å anbefale 👍

5 stjerner!

Veldig koselig rett og slett – og sanitæranlegget er flott 🚿🧼

En elg og et rådyr er ute på jordet og spiser 😍

Det var lovet sol i dag – meeen lavt skydekke vart det, men dog opplett 😁

Vi tok syklene fatt ( el-sykler) – og planen var Brønnøysund sentrum (3 km)  men vi havnet uplanlagt ved Torghatten 🤣😆🤩

For å si det slik; uten El-sykkel hadde jeg ikke hatt en sjanse 😁

Så da blei det Sherpatrapper opp til hullet fra motsatt side enn forrige gang vi var der. De holder på å legge trapper på motsatt side –  så veien/stien opp der, var stengt.  Flaks vi hadde syklene 🚲

Melkesyre i beina kom før vi nådde andre hullet… men det gikk bra ❤️🤸‍♀️ Jeg kommer meg ingen steder om jeg ikke overser smerter 🌼 kliner til med ekstra voltarol fortegel og slikt 😆

Så var vi her igjen da 🤸‍♀️🌼

Stolt!

Veldig fin tur i disse trappene 🤩👏

10  9  8  7… jeg rakk ikke opp på steinen før det sa klikk  Nedtelling på selvutløser 🤣

Her kom vi opp fra, sist vi var her. Sherpaer holder på like ned i bakken 👍

Sliten men fornøyd ❤️

Yohooo !!

Flott utsikt 😃

Vi har hatt en fantastisk dag i dag ☺️

Takknemlig og glad 😍

 

🌻  Stå deg vel  🌻

 

I morga har vi en plan 😁👍

🚍

10 kommentarer

Siste innlegg