Bobillivet – mandag

(Mye stor bjørk!)

🌞

God morgen fra Rullsand camping

🇸🇪

Dette ser ut til å bli en strålende dag her i Sverige 👍

Vi skal rulle videre om litt, men først frukost og rydde sammen litt og slikt.

Denne natten har vært den beste søvnmessig sett 😃 Selv om det har blåst litt…

Sanitæranlegget er helt ok – ikke topp – men helt ok.

Rundt oss føler jeg at absolutt alle har hund. Noen har en, mens andre nesten en hel hundegård 🐕 Jeg blir varm innvendig når jeg ser andre med hund. På Steinvik camping var der en labrador i nabo-bobilen som bare stod og såg på meg. Jeg følte nesten Leia var der ❤️🐕❤️ Sterkt ❣️

Mandag – ny dag og ny tur, etter frukost ja ☕️🍽🥚

Stå deg vel 🌹

Og tusen takk for at du er innom her og leser og kommenterer 😊

 

 

🚍

 

12 kommentarer

Siste innlegg