bokbÄten

HAR DU NOKON GONG HATT BESØK AV BOKBÅTEN?

Bilderesultat for bokbÄten mÞre og romsdal

(lÄnt bilde fra nettet)

Plutselig kom eg pĂ„ “bokbĂ„ten”.

 

Det var hÞgdepunkt haust og vÄr.

Ja eg hugsar ikkje heilt, men trur den var innom bygda her 2 gongar i Ă„ret.

Trur ikkje den var oftare innom?

Iallefall var det spenning og forventning til bokbÄten.

Lukta av bÞker, lÄnekort og eventyr.

Levere inn allereide lÄnte og leste bÞker,
og finne nye spanande bĂžker Ă„ ta med heim.

Forventningane til kva slags film vi skulle fÄ sjÄ,
eller om det var ei teater-framsyning.

Veldig kjekt som barn Ä ha fÄtt med den reisande bokbÄten.

Og den er fortsatt i drift!

Men, her i bygda er det ikkje skule lenger, sÄ her kjem den ikkje innom.

BokbÄten

– alle bþkene

– og eg hugsar at

“Taremareby”

var film/teater nÄkre gongar.

Gode minner!

“The good old days”

 

 

 

#bokbÄten
#godeminner
#bĂžker
#taremareby
#thegoodolddays
#littavhvert
#blogg

 

6 kommentarer
    1. Vi hadde bokbussen vi 🙂 Det var alltid kjekt nĂ„r den kom. Tror ikke den finnes her i omrĂ„det nĂ„ lenger.

    2. Ojj.. det var sĂ„nn ja 😀 Det har vi aldri hatt pĂ„ disse trakter sĂ„vidt jeg vet 😀 Men bibliotek har vi hatt sĂ„lenge som jeg kan huske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg