børste hund…

HUNDEN LEIA

Hun liker ikke å børste seg…

Og børsting mü til om pelsen skal holde seg fin og ikke bli flokete
Jeg har kjøpt diverse børster beregnet for hund…
Men løsningen blei en børste jeg bruker til MITT hår 😀

 

 

 

Og grunnen til at hun liker akkurat den er nok at den er myk.
Ikke slik hard og stiv som hundebørstene…
Det finnes sikkert mange typer børster, men nå har vi funnet VÅR løsnig 😀

 

 

 

 

 

Litt børsting et par ganger i uka gjør at hun ikke synes det er alt for ubehagelig.
Og litt underhår og annet hår får vi bort hver gang 🙂

 

#hundeliv #børstehund #hundebørste #hund #hundepels #vedlikeholdavpels

10 kommentarer
    1. Se der ja… ante meg at Leia ville ha et ord med i laget nĂĽr det gjelder sĂĽnne ting. Det skulle bare mangle, hun har da sine flotte smĂĽ “madonnanykker”. Og jeg tenker, hun tenkte: “at det matmor føler er perfekt for sine lokker, det vil jeg ogsĂĽ ha.” 😀 Nyt søndagen… mĂĽtte smile av den herlige seansen 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg