bortkasta…

 

Heldigvis er det ikkje alle damer som er slik
Ja slik at dei ikkje har noko anna å snakke om enn om andre..
Baksnakke om du vi…
Baksnakke..
Har du høyrt…
Også er det i gang.
Eg kjenner meg igjen og kanskje du også…
Rykter…
Kvifor er ikkje mannfolk slik?
Veit dei for lite?
Det er rart med alt det vi damer får snusen i.
Mannfolk, nei, dei er ikkje slik av natur dei.
Dei går gjennom livet med minst mulig baksnakk
Det er liksom berre bortkasta

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

#bortkasta #minedikt #etdiktomdagen #tankerblirtilord #baksnakk #mannfolk #damer #harduhørt #rykter

8 kommentarer
    1. Jeg har et par mannlige venner og de slarver (ikke baksnakker) og har greie på alt om alle. Ellers så tror jeg ikke at de fleste mannfolk er skrudd sammen sånn at de bryr seg om å baksnakke andre. Jeg hater sladder og baksnakking, og deltar ikke i det. Kan komme av at jeg vært av de som faktisk ufrivillig har vært midtpunktet i en sånn aktivitet.

      1. Ja det er ikke noe morsomt… jeg har selv vært en som har baksnakket og det har kommet som en knyttneve tilbake til meg – så jeg har lært… Vi kan være fæle vi damer… jeg vet at noen mannfolk også baksnakker/slarver… men inntrykket er at de ikke henger seg opp i ting som vi gjør 🙂

    2. Helt sant! Jenter og baksnakking – gutta er mer reale. Sånn jeg kjenner dem iallfall! Baksnakking er noe av det mest idiotiske som fins! Klemmer <3

    3. Dessverre er ofte vi damer raske til å baksnakke.
      Jeg har vært en del i damemiljø, og mannfolk miljø, og jeg foretrekker mannfolka når det gjelder det. De er mer reale, og rett fram.
      Jeg har lært meg at om jeg ikke kan si det til den det gjelder, kan jeg lukke munnen. Men skal ikke si at jeg alltid klarer det, men jeg har det alltid i bakhodet, og det huskes lettere for hver gang jeg velger å høre på den stemmen, og klapper igjen😁😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg