brenn ikkje…

 

NÄr ein ikkje har meir Ä seie, dÄ stoppar det
DĂ„ stoppar det nĂŠrmast av seg sjĂžlv?
Den dagen formidlinga sakkar akterut og det er sÄ og seie tomt,
dÄ er det pÄ tide Ä gjere noko anna

NÄr ein ikkje fÄr ned ei heil setning og orda stokkar seg,
dÄ er tida inne for noko anna
Men enn sÄ lenge skriv Eg
Og enn sÄ lenge brenn Eg for ordet
Det har ikkje stokka seg heilt enno

Og formidlingsdelen elskar eg
og eg hÄpar eg ikkje blir den frÄteken
pÄ nokon som helst mÄte
Berre at det sklir unna av seg sjĂžlv
Slik rundt ein slak sving og berre sakker sakte ut
DĂ„ brenn eg ikkje lenger

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 


#tankerblirtilord #dÄbrennegikkjelenger #ordet #minedikt #etdiktomdagen

4 kommentarer
    1. Nei, du holder koken 🙂 Og det er jeg glad for. Formidling er en deilig ting. Spesielt pĂ„ blogg 🙂 Kos deg med lĂžrdagen Mette <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg