brenne bĂĽl

 F L Ø

Det er vått rundt omkring – men en dag med opplett og sol – må bli en bål-dag for meg
Og tur til Flø og Flø-stranda


Kakao er på sin plass 😀

 

BĂĽlet,
bølgene som slür mot land,
sola som skinner,
og stillheten

Bare lekkert fra A til Å

Terapi for meg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg