brevvenn…

 

Det slo meg her ein morgon
Eg var innom og las blogg og kommenterte
Eg hadde lagt ut dagens innlegg – det første –
Og i det eg svarte på eit innlegg, så tenkte eg;
Dette er som å skrive brev til nokon, berre litt meir offentleg
Nokon du har vorte kjent med og til stadigheit legger igjen spørsmål og svar hos

 

Som om eg har mange brevvennar
Eg er heldig eg!
Mange leser mine brev og eg leser andre sine brev
Dei kjem ikkje lenger fysisk i postkassa med frimerke på
Dei ligg her på blogg og ventar på å verte åpna og lest
Tusen takk kjære blogg-venn, lesar og brevvenn
Eg gleder meg til kvar ny dag og nye brev, svar og kommentarer
Du er min brevvenn!

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

#tankerblirtilord #mineidikt #etdiktomdagen #brevvenn

10 kommentarer
    1. Hei på deg min brevvenn. 🤗 Jeg er vel neppe av de mest trofaste, men henger med, både med og uten hilsninger. En vakker søndag ønskes, faktisk den siste før advent tar over tellinga av dager. Sender gode tanker over fjella mot vest. 🤗 Klem

      1. Hei på deg tilbake, kjære brevvenn fra nord 😀 Det er så kjempestas å ha deg og alle de andre som brevvenner 😀 Det gledes <3 Tusen takk! klem

    2. Ja, det er sant – vi er trofaste brevvenner! Det dekker noe av savnet etter brev i postkassa! (jeg hadde MANGE brevvenner som ungdom – i Norge, Tyskland, Østerrike og Polen)…… ! Godt vi har hverandre! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg