brottsjø

Ut på tur tidlig morgen
Og det er lavt skydekke
Vakkert på en måte

Tur rundt ved Gamleeidet – til lavoen og forbi..


Se så spennende og flott da!

 


Der i åpningen mellom tåka, står Hasundhornet 🙂


Det finnes gull i skogen!

I dag velta en brottsjø innover meg

Det var noe som skjedde når jeg passerte lavoen 🍁

Savnet over Leia kom så brått på og tårene er lette på vippene  Hun er så savnet ❤️🐕

Jeg følte hun gikk ved min side i dag og jeg ville trekke henne inntil meg og snuse inn duften av Leia❤️

Lille gode Leiamora mi 🐕
Det er godt og vondt på samme tid å kjenne på dette savnet
Men sånn er det, og i dag tok sorgen overhånd en liten stund


Ser du den som er på vei ned fra luften? Er nok en venn av Pinni tenker jeg 😀

 


Fantastisk med dråpene i spindelet

 


Så fyker tåka over Hasundhornet og gjemmer det en stund

🍁🍁🍁
Jeg er takknemlig for alle de kjekke lesere og bloggvenner som er innom her
Det er jo dere som lager store deler av innleggene, med deres engasjement
For dere inspirerer!
Tusen takk!

🍂🍂🍂

Lag deg en fin dag, og stå deg så vel du bare kan 🌼

Et bildeminne ❤️

6 kommentarer
    1. Nydelig innlegg, vakre bilder. Og savnet etter en firbeint venn kan dukke opp, og gjør både vondt og godt, som du skriver. Gode minner. Og bildene, må si det en gang til…jeg koste meg så med dem, måtte kikke en gang til Takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg